lørdag den 21. november 2009

TRYG skadesanmeldelse



Tryg Skadseanmeldelse
Man hører ofte kun om den negative historier ved forsikringsselskaber. Jeg vil dog nu bryde mønsteret og fortælle en meget positiv historie om en skadesanmeldelse hos forsikringsselskabet TRYG.

Lørdag ca. kl. 19.30 har min kone og jeg ryddet op, lagt ungerne i seng og gjort klar til en hyggeaften. Som det sidste inden køkkenet forlades tænder vi opvaskemaskinen som så mange gange før. En halv time senere hører vi en meget mærkelig lyd, som om at der løber vand ud på gulvet. Ganske rigtigt - der ligger en sø af vand på gulvet. Vi skynder os at fjerne soklen under opvaskemaskinen, og kan konstatere at der tidligere har løbet vand ud, da vi kan se at der er trængt vand op i træet i køkkenskabe og i sokkel.

Vi skynder os at ringe til TRYG for at finde ud af hvordan vi skal forholde os. Der er hurtig service, og kl 22.00 står SSG A/S (Skade Service Gruppen) på vores bopæl, og er i gang med at suge vand op og stiller affugter op , for at begrænse skaden. Vi bliver kontaktet af en fugtmand der kommer og vurderer skaden mandag, så der ødelagt inventar hurtigt bliver skiftet.


For ca. et år siden fik jeg endvidere stjålet min jakke, med telefon og kamera i. Vi lavede en online skadesanmeldelse og 1 døgn senere var pengene indsat på kontoen.

Positiv oplevelse med TRYG
Så min/vores oplevelse med TRYG er kun positiv. Det kan godt være at vi kunne finde et lidt billigere forsikringsselskab, men i forhold til de gode dækninger de har, den service der gives og den professionalisme der er omkring skader, vil jeg gerne give lidt ekstra for. Jeg vil klart anbefale TRYG til alle. Har du en god oplevelse med dit forsikringsselskab, så skriv en kommentar så andre kan se at der også er gode historier derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...