onsdag den 30. september 2009

danskebank reklame - Relancering


Med den nye danskebank reklame, vil Danske Bank vise at de er klar til at relancerer sig sel, og rette op på de fejl banken tidliger har begået. Dette må siges at være en kæmpe erkændelse fra bankens side.


Man har nu lagt op til at man vil høre mere efter hvad kunderne mener og har ud fra en kæmpe kundeundersøgelse lanceret 23 handlinger som man vil foretage for at skabe en bedre bank. Dvs. at man fra Danske Bank erkender at man ikke har været gode nok, og at banken nok har hvilet på en sovepude, da banken i de seneste år under opgangstiden, klarede sig rigtig godt, og var danmarks største bank. Der har dog været en massiv kundeafgang fra banken, og man bliver derfor nød til at sætte en prop i bunden, inden yderligere kunder skifter til andre pengeinstitutter


Det er dog efter min mening et tydeligt bevis på at Danske Bank har kørt sin arrogante stil i flere år, uden at høre på hvad kunderne har efterspurgt. Mange af de handlinger der skal foretages er ting som man imange andre danske pengeinstitutter allerede tager for givet, og bare gør. Fx at give den bedste rådgivning hurtigere, at vende tilbage på tlf. beskeder og mails samt at man får en opsamling med fra mødet, det man også vil kalde for et referart. Som kunde i danske bank ville jeg føle mig snydt af Danske Bank, der tidligere havde sloganet "gør det du er bedst til, det gør vi" hvilket tydeligt ikke var rigtigt. Man kan håbe at Danske Bank bliver en bedre bank for deres kunder, ellers er bankens fremtid meget usikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...